Renunțarea la cumpărare
Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, în termen de 14 zile de la denunțarea contractului. Se recomandă utilizarea aceluiași serviciu de transport utilizat pentru recepționarea produselor.
Vă vom înapoia contravaloarea produselor returnate în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Contravaloarea serviciilor de livrare nu este returnabila.
Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate.
Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
Retur de produse
Puteți solicita returul de
produse în următoarele cazuri:
Produsul livrat nu corespunde
specificațiilor de pe site
Puteți solicita returnarea acestuia pentru înlocuire sau rambursarea integrală a contravalorii produselor comandate.
Produs nefuncțional în primele 48 ore
(2 zile lucrătoare) de la receptie
În cazul în care produsul achiziționat a fost livrat nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, în urma notificării scrise sau prin prezentarea la sediu în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Produs în colet deteriorat
Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier, vă recomandăm să refuzați recepția lor.
Produse livrate greșit
În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat.
Mențiuni
Costurile de retur pentru situațiile prezentate mai sus (nu și în cazul renunțării la cumpărare) cad în sarcina magazinului nostru.
Solicitările de retur se notifică pe mail sau telefonic folosind datele de contact de aici în termen de 48 de ore de la primirea produsului.
Recomandăm returnarea produselor prin curier.
În toate cazurile de mai sus, cu excepția celui referitor la defectele în perioada de garanție, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original și însoțite de toate accesoriile și documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibilă revânzarea lor duce la refuzarea returului.